FAQ

Najczęstsze pytania:

1. Jak zwrócić zamówienie?

W przypadku odstąpienia od umowy zakupu należy nas o tym poinformować, w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty doręczenia zamówienia, w formie oświadczenia na adres zwroty@kontri.pl lub drogą pocztową: Kontri sp. z o.o., ul. Jacka Kuronia 3, 15-569 Białystok.

Zwracany towar prosimy odesłać na nasz adres. Sprawdź szczegóły - Zwrot i wymiana

2. Jak wymienić produkt na inny?

Aby dokonać wymiany towaru na inny należy:

  • Zwrócić produkt na zasadach zwrotu
  • Zamówić nowy produkt - na nowe produkty prosimy złożyć oddzielne zamówienie i opłacić je niezależnie od zwracanego towaru.

3. Czy oferujecie darmowy zwrot?

Tak. Oferujemy darmowy zwrot towaru za pośrednictwem Paczkomatów InPost. Sprawdź - Darmowe zwroty.

4. Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie lub przez email?

Wszystkie zamówienia należy złożyć przez stronę sklepu. Niestety nie przyjmujemy zamówień telefonicznych i mailowych.

5. Czy muszę dołączać paragon do zwracanego produktu?

Paragon lub faktura zakupu nie są wymagane. Do paczki należy dołączyć uzupełniony formularz zwrotu.

6. Kiedy otrzymam swoje zamówienie?

Informacja o planowanej wysyłce prezentowana jest przy finalizacji zamówienia oraz w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia.

7. Kiedy otrzymam zwrot środków za odesłany towar?

Należność za odesłany do nas towar zwrócimy niezwłocznie po otrzymaniu paczki zwrotnej, nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty otrzymania oświadczenia o odstąpieniu.


Rejestracja

Czy muszę się rejestrować aby złożyć zamówienie?

Aby złożyć zamówienie w Kontri.pl rejestracja nie jest potrzebna. Zachęcamy jednak do założenia konta w naszym sklepie, dzięki czemu będą Państwo mieli możliwość szybkich i łatwych zakupów, dostęp do historii zamówień oraz możliwość śledzenia przesyłek.

Jakie są zalety rejestracji?

Rejestracja w Kontri.pl otwiera przed Państwem wiele możliwości:

  • dostęp do złożonych zamówień – mają Państwo możliwość sprawdzenia w zakładce "Twoje konto" aktualnego statusu złożonego zamówienia, a także dostęp do historii poprzednich zamówień,
  • łatwiejsze zakupy kolejnym razem – dane rejestrowe zapisywane są na naszej stronie i automatycznie wywoływane przy każdym kolejnym zamówieniu,
  • korzystanie z przechowalni – po zalogowaniu się można dodawać do przechowalni produkty, które Państwa zainteresowały i wrócić do nich w dowolnym momencie,
  • porównywanie produktów – opcja ta daje Państwu możliwość porównania atrybutów wybranych produktów na jednej stronie.

Każde złożone zamówienie łączy się z założeniem konta klienta w celu realizacji danego zamówienia. Dotyczy to także zamówień składanych w opcji "bez rejestracji" - w takim wypadku nie ma opcji logowania. Mają natomiast Państwo możliwość przekształcenia konta jednorazowego w standardowe konto użytkownika, dzięki czemu otrzymuje dostęp do wszystkich funkcji sklepu.

Zamówienia

Czy mogę otrzymać fakturę Vat?

Na życzenie Klienta istnieje możliwość wystawienia faktury VAT za każdy zakupiony produkt w naszym sklepie. W tym celu, w trakcie składania zamówienia w koszyku należy zaznaczyć "Firma" i wpisać dane do faktury. Faktura VAT zostanie przesłana wraz ze zrealizowanym zamówieniem.

Czy mogę dokonywać zakupów hurtowych?

Kontri.pl jest liderem na detalicznym rynku dystrybucji bielizny w Internecie, a także firmą oferującą korzystne ceny w internetowym handlu hurtowym.
Jeżeli posiadają Państwo działalność gospodarczą, zapraszamy do rejestracji na stronie naszej hurtowni internetowej www.hurtownia-online.pl w celu dokonania zakupu większej ilości produktów po konkurencyjnych cenach.

Gdzie mogę sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Aktualny stan realizacji zamówienia można samodzielnie sprawdzić po zalogowaniu się w zakładce "Twoje konto" / "Zamówienia i dostępne środki".

Mechanizm wyświetlania statusów realizacji zamówienia jest skutecznym narzędziem pozwalającym na informowanie Państwa o etapie realizacji, na jakim znajduje się złożone zamówienie. Dodatkowo o powyższych zmianach zostaną Państwo poinformowani drogą mailową, np. w sytuacji, gdy zamówienie zostanie już wysłane. W przypadku dodatkowych pytań bądź wątpliwości, prosimy o kontakt pod adresem email: sklep@kontri.pl bądź telefonicznie pod numerem (+ 48) 601 567 806 lub (+ 48 85) 740 40 76 (Opłaty wg stawek operatora).

Czy po złożeniu zamówienia mogę anulować zamówienie?

Anulowania zamówienia można samodzielnie dokonać po zalogowaniu się w zakładce "Twoje Konto" "Zamówienia i dostępne środki". Opcja ta jest dostępna do momentu przekazania zamówienia do realizacji. W przypadku, gdy zamówienie przyjęło już status "W trakcie realizacji", anulowanie zamówienia możliwe jest jedynie za pośrednictwem Biura Obsługi Klienta. W tym celu prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem (+48 85) 740 62 86 (Opłaty wg stawek operatora).

Wysyłka/dostawa

Czy mogę zmienić adres wysyłki na inny niż podany podczas rejestracji?

Skompletowana przesyłka może zostać wysłana na dowolny wskazany przez Państwa adres. W tym celu, w trakcie realizacji zamówienia w kroku numer dwa „Dostawa i płatność” należy skorzystać z opcji „Zmień adres dostawy”. W poniżej wyświetlonych polach należy wpisać nowy adres, na który życzą sobie Państwo, aby przesyłka została dostarczona.

Co mam zrobić, jeżeli zamówiony towar dotrze do mnie uszkodzony?

Przed odebraniem przesyłki prosimy o sprawdzenie czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu podczas transportu. W przypadku, gdy przesyłka nosi znamiona uszkodzenia prosimy jej nie przyjmować i w obecności kuriera sporządzić protokół zniszczenia. Następnie prosimy o skontaktowanie się z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Kiedy otrzymam zamówione produkty?

Na czas, po jakim przesyłka trafi do Państwa rąk składa się:

  • czas, który Kontri.pl potrzebuje na skompletowanie i wysłanie zamówienia - widoczny na karcie towaru, po wybraniu rozmiaru (w dni robocze od pon. do pt.) oraz
  • czas, który jest potrzebny na dostarczenie paczki: kurier DPD 24h, Poczta Polska 48h, Paczkomaty InPost 24h.

W przypadku wyboru przez Państwa formy płatności, jaką jest "przedpłata na konto", zamówienie zostanie przekazane do realizacji po odnotowaniu wpłaty przez nasz system.

Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?

Odbiór osobisty przygotowanych zamówień możliwy jest w sklepie stacjonarnym Kontri w Białymstoku przy ul. Białówny 6/7 oraz w Ełku przy ulicy Mickiewicza 1A/8. Płatności za zamówienie należy dokonać w kasie sklepu stacjonarnego.

Odbiór osobisty Białystok Białówny 6/7:

Godziny odbiorów: poniedziałek-piątek od 10:00 do 18:00, sobota od 10:00 do 14:00.
Zamówienia złożone od poniedziałku do czwartku można odebrać już od następnego dnia roboczego, natomiast zamówienia złożone od piątku do niedzieli będą do odbioru od poniedziałku.

Odbiór osobisty Ełk Mickiewicza 1A/8:

Zamówienia złożone:
Poniedziałek/czwartek do godz. 12.00 - Odbiór: Następny dzień roboczy
Czwartek po godz. 12.00/piątek do godz. 12.00 - Odbiór: Poniedziałek
Piątek po godz. 12.00/sobota/niedziela - Odbiór: Wtorek
Godziny odbiorów: poniedziałek-piątek od 10 do 18. W soboty sklep czynny od 10:00 do 14:00.

Osobisty odbiór przygotowanych zamówień będzie możliwy pod powyższymi adresami w ciągu 7 dni od daty złożenia zamówienia.

Płatności

Na jakie konto mam dokonać płatności za zamówienie?

Jeżeli wybiorą Państwo formę płatności przedpłata na konto, wówczas prosimy o dokonanie przelewu za zamówienie na nasz rachunek bankowy o numerze: 24 1030 1074 0000 0000 8382 4069 (Citi Bank). Prosimy także nie zapomnieć o wpisaniu w tytule przelewu numeru zamówienia, za które płatność jest regulowana.

W jaki sposób mogę dokonać płatności za zamówienie?

Kontri.pl proponuje cztery wygodne formy opłaty za złożone zamówienie:

1. Płatność za pobraniem - przy odbiorze paczki;

2. Przedpłata na konto - dokonana bezpośrednio po złożeniu zamówienia;

3. Płatność poprzez system PayU (dawne platnosci.pl) – dokonana w trakcie składania zamówienia;

4. Płatność w kasie sklepu stacjonarnego przy odbiorze osobistym.

Moje konto

Czy mogę zmienić dane osobowe podane podczas rejestracji?

Edycji danych osobowych, podanych podczas rejestracji, mogą Państwo dokonać w dowolnym momencie. Po zalogowaniu się wystarczy przejść do zakładki "Twoje konto". Na stronie zostanią wyświetlone Państwa dane osobowe, a także linki umożliwiające edycję tych danych, jak i zmianę hasła oraz e-maila. Proszę kliknąć "Edycja danych", wprowadzić nowe dane i zatwierdzić przyciskiem "Zapisz zmiany". Proszę pamiętać, że Państwa dane są przez nas chronione i nie są udostępniane osobom trzecim. Służą nam jedynie w celu realizacji złożonego zamówienia.

Jestem zarejestrowanym klientem sklepu. Dlaczego nie mogę się zalogować?

Istnieją dwie możliwości, z powodu których nie mogą się Państwo zalogować:

1. Hasło bądź login są błędne - prosimy o dokładne sprawdzenie wpisywanego loginu lub hasła. Ważna jest wielkość liter użytych przy rejestracji.

2. Zapomniałem hasło - jeżeli nie pamiętają Państwo swojego hasła, prosimy o skorzystanie z opcji "Nie pamiętam loginu lub hasła", która znajduje się w okienku logowania. Wystarczy wpisać adres mailowy, za pomocą którego zarejestrowali się Państwo w naszym sklepie, a email z hasłem zostanie wysłany na podany adres. UWAGA! W przypadku, gdy pomimo skorzystania z opcji "Nie pamiętam loginu lub hasła", nadal nie otrzymali Państwo od nas przypomnienia z hasłem, prosimy o sprawdzenie folderu spam, w którym być może to przypomnienie się znajduje.

Jeżeli żadne z powyższych rozwiązań nie okazało się skutecznym, prosimy o skontaktowanie się z Biurem Obsługi Klienta w celu rozwiązania problemu. W tym celu prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem (+ 48) 601 567 806 lub (+ 48 85) 740 40 76 (Opłaty wg stawek operatora).

pixel